Logo

Rozwinięcie wiedzy z programowania obiektowego o wzorce projektowe.

Nigdy nie wiesz wszystkiego, ale zawsze możesz wiedzieć więcej

Wzorce projektowe w Pythonie

Rozwinięcie wiedzy z programowania obiektowego o wzorce projektowe.

W trakcie tego szkolenia skupimy się na wzorcach projektowych zaproponowanych przez Gang Czworga, oraz jak radzić sobie z nimi w Pythonie. Oczywiście codzienne zmagania, to nie tylko wspomniany gang, ale i również wzorce projektowe specyficzne dla Pythona. Każdy wzorzec projektowy zostanie omówiony na konkretnym przykładzie, z mocnym nastawieniem na praktyczne zastosowanie w Pythonie - wskazując pułapki, bądź problemy rodzące się z danego rozwiązania. Każda grupa wzorców projektowych zostanie podsumowania zadaniem praktycznym. Celem tego szkolenia jest sprawienie, aby na pytanie "jaki jest Twój ulubiony wzorzec projektowy" nie padała odpowiedź "ten, o którym ostatnio czytałem".

2000 zł + VAT

16 h

Do uzgodnienia

Do uzgodnienia

Dla kogo jest to szkolenie?

początkujący programiści

testerzy automatyzujący

Agenda
  1. Konstrukcyjne wzorce projektowe

    • Abstract factory & factory method & class factory

      • Borg & Singleton

        • Builder

          • Prototype

          • Behawioralne wzorce projektowe

            • Chain of responsibility

              • Command

                • Iterator

                  • Mediator

                    • Memento

                      • Observer & Visitor

                        • State

                          • Strategy & Interpreter

                            • Template method

                            • Strukturalne wzorce projektowe

                              • Adapter

                                • Bridge

                                  • Composite

                                    • Decorator

                                      • Façade

                                        • Flyweight

                                          • Proxy

                                          Instruktorzy

                                          Stanisław Kubiak

                                          Software Engineer, który zdążył już złapać kilka siwych włosów od debugowania. Psuje kod zawodowo, potem zawodowo musi go naprawiać – najczęściej pracuje z C++. Zajmował się projektami z głębokiego backendu, jak i tymi tkwiącymi stricte we frontendzie. Rekrutacją zajmuje się od kilku lat.